پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (سه‌شنبه، یکم خرداد ١۴٠٣) | آغاز بارش‌های پراکنده باران در استان آسیب‌هایی جدی که روغن مصرف شده به مغز می‌زند تا زنده هستید، تکلیفتان را برای اهدای‌عضو مشخص کنید دستگیری اعضای باند گروگان‌گیری اتباع خارجی در تهران ۱۰ راهکار برای به حداکثر رساندن کالری‌سوزی در ۳۰ دقیقه خوراکی‌های سالمی که می‌توانید جایگزین نان کنید نقش مهم تغذیه در تکامل دندان‌ها ۷ دلیل احساس تشنگی مداوم اعمال قانون۱۴۷۸دستگاه خودرو حادثه ساز در مشهد|۵۳نفر درتصادفات رانندگی طی ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (یکم خرداد ماه ۱۴۰۳) کندی حرکت در میدان جمهوری به سمت میدان جهاد در مشهد (یکم خرداد ۱۴۰۳) آیا مدارس قم فردا سه شنبه (۱ خرداد ۱۴۰۳) تعطیل است؟ کارنامه زیست‌محیطی شهید سید ابراهیم رئیسی چند توصیه مهم برای خواب آرام شبانه هشدار سازمان هواشناسی درباره وقوع سیل در ۱۵ استان کشور (۳۱ اردیبهشت ۱۴۰۳) از بایدها و نبایدهای زالودرمانی چه می‎‌دانید؟ نرخ باروری و موالید در کشور روند کاهشی دارد مویز برای چه کسانی می تواند مضر باشد؟ | خواص و مضرات مویز را بشناسید چطور از خشکی چشم جلوگیری کنیم؟
سرخط خبرها

تعزیرات حکومتی مشهد شرکت خودروساز گرانفروش را محکوم به جبران خسارت شکات کرد

  • کد خبر: ۲۱۹۷۲۱
  • ۱۴ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۷
تعزیرات حکومتی مشهد شرکت خودروساز  گرانفروش را محکوم به جبران خسارت شکات کرد
مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی از محکومیت ۳۱۴ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریالی یک شرکت خودروساز به اتهام گرانفروشی در عرضه ۱۶ دستگاه خودرو خبر داد و گفت: شعبه همچنین شرکت را به پرداخت  ۲۹ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال جزای نقدی برای جبران خسارت به ۱۶ شاکی خصوصی، محکوم کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمرتضی مدنی در این باره گفت: پرونده شرکت خودرو ساز به اتهام گرانفروشی در عرضه ۱۶ دستگاه خودرو به ارزش ۳۱ میلیارد و ۴۲۰ میلیون ریال در شعبه دوازدهم تعزیرات حکومتی مشهد رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی خراسان رضوی افزود: شعبه با توجه به شکایت ۱۶ شاکی خصوصی و مدارک موجود در پرونده، تخلف را محرز و علاوه بر ممهور کردن پروانه شرکت به مهر تخلف اول، شرکت را به پرداخت ۳۱۴ میلیارد و ۱۹۲ میلیون ریال جزای نقدی معادل ۱۰ برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

جزای نقدی میلیاردی برای خودروساز گرانفروش

به گفته مدنی، شعبه همچنین شرکت را به پرداخت  ۲۹ میلیارد و ۴۱۹ میلیون ریال جزای نقدی برای جبران خسارت به ۱۶ شاکی خصوصی، محکوم کرد.

وی افزود: پرونده این گزارش را اداره صنعت، معدن و تجارت با شکایت ۱۶ شاکی خصوصی تشکیل و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی مشهد ارسال کردند.

منبع: تعزیرات حکومتی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->